Wednesday 16 September 2015

SAMBIL ORDER BERBLOG SIKIT

Haaa...kn td cakap cari makan kn lps bengang dgn celcom tu...

Sementara tggu makanan sampai tulis2 sikit la.

Td lepas keje (halfday) arini pegila komplex Pasir Gudang gunting rambut kat 88 saloon yang slalu gi tu.

Masa preparation awek yang siapkan. Tp dalam hati nk mamat bangla yang slalu potong rambut aku tu. Lepas siap2 bungkus badan mamat tu masuk saloon. Lega aku sbb mamat tu da tau aku nk potong cmne. Xnk aku awek tu potong. Mmg sexy pkai skirt tp watpe kn...aku nk potong rambut (ayat cover takot wifey baca)...ngee...

Alamak..makanan da sampai - SUPER FAST! Blek ni aku kasi review kedai ni skali la. Hehe...

Sambung sikit lg la pasal potong rambut tu. Pastu mamat tu potong la rambut aku dgn selamba. Aku pn mls nk tgk sgt la sebab dier da tau style aku. Aku ni mata rabun tahap 7 petala langit. Kalah Paichow haha...so mmg xnmpk la muke aku yg 'kacak' tu. Kikiki...

Bile da siap potong aku pakai spec tgk...cis! Da macam budak nakal da rambut aku! Aku ckpla kat mamat tu "Ni da terlebeh pendek ni!". Pastu dgn selambe dier ckp aku, " Potong style lain la sikit. Asyik sama je". Siot jek mamat ni... Aku bukan apa...keje pakai safety helmet. Kepala aku saiz 19" bang oii..! Ko tau x helmet aku tu strap dier da last skali?!!! Huhu...da nasib badan...

Okayla...sejuk lak lamb grill aku ni. Makan dulu yer....Ittadakimasu...

Bye all...see ya!

2 comments:

  1. mula2 baca aku baru nak "eleh".. sbb x macam pesyen biasa pun... bila dah baca belah bawah2.. nasib ade pengakuan yg ianya bukan seperti biasa.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...mmg bkn biasa pn. Da xpsl2 jd bdk jahat aku. Pnt nk pk cmne nk sikat hahaha

      Delete

 

LurveNerd Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template